zaterdag 29 augustus 2009

Nieuwe stempels

Afgelopen donderdag ben ik naar de beurs in Den Bosch geweest. Daar heb ik leuke spulletjes gekocht en wilde vandaag eens met een paar stempeltjes gaan experimenteren; het ging me voornamelijk om 't inkleuren van de stempels.



Ben begonnen om de stempel in te kleuren met potlood, zit nog te denken om speciale potloden aan te schaffen of Twinkling H2Os maar voorlopig vind ik gewoon kleurpotlood ook wel leuk. Had 't eerst met waterverf gedaan maar dan vervagen de zwarte lijnen van de inkt; heel erg jammer want waterverf geeft juist zo'n leuk effect. Na 't kleuren begon het brain stormen, een cirkel uitgestanst met nestabilities en toen.....pffffffffft, het kaartje wit laten was zo saai dus mijn papiermap maar eens doorbladeren, toen dacht ik dat 't papier van Basic Grey June Bug wel leuk zou kleuren bij de stempel, geknipt, cirkel eruit gehaald, randen gekarteld en op de kaart geplakt. De bloemetjes aan de binnenkant van de kaart geplakt, eerst nog de rand bewerkt met roze distress inkt. Toen de tekst.......weer nestabilities gebruikt, bewerkt met schilderstape, distressinkt en gesso, tekst eerst met witte inkt gezet, daarna met zwarte inkt, lint er door en toen opnieuw want het leek me wel leuk om ook een kantje erbij te doen, kaartje vast gezet met glue dots......wat ik wel nog aan ga schaffen is goud en zilver dabber ;-))

Tekststempel is van Sirius hobby, bloemenstempel is van Inkainkado










Geen opmerkingen: