dinsdag 27 oktober 2009

Kaartenswap

Wederom was er een kaartenswap op het scrapsiteforum Deze keer was ik gekoppeld aan Esther.

Dit kaartje kreeg ik vandaag van Esther, een leuk kaartje in herfstsfeer:




Dit kaartje heb ik voor Esther gemaakt;




Esther is getrouwd met Sander en 31 maart 2009 is hun zoon Jesper geboren. Ik heb voor de tekst "Life is Beautiful" gekozen omdat die mijns inziens goed van toepassing is op het huidige leventje van Esther. Verder heb ik een enigszins toch romantisch kaartje gemaakt; dat vind ik zelf wel bij Esther passen, vooral bij haar uitstraling.


2 opmerkingen:

Fia zei

Mijn complimenten Petra, wat maak jij toch een prachtige kaartjes!
Zo volmaakt en je kan de stempels zo mooi inkleuren!

Wat een leuke tekststempel, waar heb je die gekocht????

* Daniƫlle * zei

Mooi kaartje! En wat lief dat je het helemaal gepersonaliseerd hebt. ;-)