dinsdag 13 april 2010

Tip

Voor degenen die geen stansapparaat hebben of wel maar geen nestabilities of embossingsmallen.
Of gewoon als je eens snel een kaartje wil maken zonder alles uit de kast hoeven te halen!

Ik was bezig met een kaartje toen ik ineens bedacht dat ik laatst deze kaarten bij de Action mee had genomen, met reliƫf en een vorm gestanst, cirkel, vierkant of bloem.
Ik heb een foto gemaakt als voorbeeld; ik ga deze stempel niet hiervoor gebruiken omdat ik iets anders in mijn hoofd heb zitten maar ik wil jullie toch even laten zien hoe 't effect is.

Foto's zijn niet van geweldige kwaliteit maar ik kon natuurlijk weer niet wachten tot morgen ;-))

Hier klikken voor de foto van de kaartjes (sorry vond de foto zo lelijk staan op mijn blog)



Met dank aan Tineke voor dit hele lieve stempelafdrukje ;-))

1 opmerking:

Hetty zei

Het ziet er wel erg leuk uit en makkelijk voor hele snelle kaartjes

gr hetty