donderdag 27 mei 2010

Kaartje verjaardagsrak

Dit kaartje heb ik al een poosje geleden gemaakt voor Mariëlle. Ik doe mee aan de verjaardagsrak bij scrapsite, dit houdt in dat je een verjaardagskaartje maakt voor iedereen die op de lijst van de verjaardagsrak staat.

Ik vond 't dit keer wel heel moeilijk om het papier te combineren met alle versieringen maar uiteindelijk ben ik wel tevreden;-))




Volgens mij is er binnenkort weer iemand jarig van de lijst dus moet maar eens aan de slag; ik loop een beetje achter.

6 opmerkingen:

greet zei

EEn schitterende kaart! wat heb je een mooie bloemen en vlinders gemaakt.
groetjs Greet

Fia zei

Ohh Petra wat een allerliefst kaartje weer van je!!
Het is een schatje ook het stempeltje en de vlindertjes zijn zo lief!
Mariëlle zal hier vast heel blij mee zijn.

xx Fia

Saskia zei

Wat een heerlijke kaart!

Saskia :)

Jolanda Cuper zei

Prachtige kaart!
Leuk idee dat kaartje voor de verjaardagenrak. Kom meestal in tijdnood dus daarom doe ik niet mee. Maar ik vind het idee super leuk!
Groetjes Jolanda.

Hilde Suykerbuyk zei

ik vind hem helemaal top!
gr. hilde

* Daniëlle * zei

Mooi kaartje, veel details en dat magnoliaatje met kroontje is schattig!