dinsdag 29 juni 2010

Tulpen

Dan kan ik eindelijk het kaartje laten zien wat ik vorige week in de zon heb gemaakt, nouja, heb ingekleurd, de rest heb ik binnen gedaan, was toch wat praktischer ;-)))

Het kaartje heb ik voor Dilly gemaakt die gisteren jarig was.

De digistempel heb ik van Diny Sprakel
Wie haar nog niet kent mist echt wat en moet eens bij haar blog gaan kijken; ze maakt hele mooie dingen en heeft op 't moment hele leuke digistempels voor degenen die eens iets anders willen dan cute ;-))





7 opmerkingen:

Jolara zei

wow wat prachtig ! GR Joyce

Jolanda Cuper zei

Waren dat de tulpjes die je buiten zat te kleuren? De kaart is super mooi geworden!
Groetjes Jolanda.

Angelique zei

super mooi is je kaart! leuk om eens bloemen te zien zeg!!

greet zei

Wat een super kaart! heel erg mooi en de digi is zeker prachtig.
groetjes Greet

Diny Sprakel zei

inderdaad, je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt. Nu zie ik dat ik niet voor niets mijn eigen stempels gratis weggeef. Mijn complimenten voor je kaart,
groet Diny

blogvanco zei

Weer zo'n mooie ... en Dilly boft maar zeg :-)

Hilde Suykerbuyk zei

hij is mooi geworden petra!
het inkleuren gaat steeds beter hé!
gr. hilde