zondag 4 juli 2010

Rood

Wederom een challenge bij "alles met en over kleuren met derwentcoloursoft blog"

Deze keer is de opdracht: rood.

Dilemma want ik hou helemaal niet van rood en al helemaal niet van rode rozen, die moeten bij mij roze/zalm of wit zijn ;-))) En het was de afgelopen week ook veel te warm om te scrappen maar zoals jullie hebben kunnen lezen ben ik gisteren toch maar begonnen.
Gisteravond zat ik vast en kwam niet verder dus vandaag de Cards Only er maar eens bijgepakt om wat inspiratie op te doen; niet helemaal gelukt zoals ik het wilde (patroon klopt niet helemaal) maar ik heb er wat op verzonnen.



Normaal gesproken zou ik er ook voor gekozen hebben om de cirkel lager te plaatsen maar het gevouwen gedeelte was te klein (had dus groter moeten zijn en bijna de gehele kaart moeten bedekken maar nogmaals het patroon klopte niet of ik heb 't verkeerd begrepen dat kan natuurlijk ook)

Gebruikte kleuren: 130 - 170 - 400 -430

De digi is van Diny Sprakel (Creadin)

10 opmerkingen:

Hetty zei

Nou ik vind het wel een heel erg
mooi kaartje geworden

gr hetty

Jolara zei

prachtig geworden ! Liefs Joyce

Dina zei

hartsikke mooi, bedankt voor het meedoen bij Derwent

Jolanda Cuper zei

Mooie sjieke kaart! Prachtige roos!
Groetjes Jolanda.

Neltine zei

Ik vind hem echie wel mooi hoor. Soms is het best goed eens je grenzen te verleggen en een andere kleur te proberen:) gewoon nog eens doen hihi.

Groetjes,
Neltine

Annemiek zei

Wat een gave kaart! Prachtige digi ook en heel mooi ingekleurd. Bedankt voor het meedoen met Derwents.

Fia zei

Hoe dan ook je heb er weer iets moois van gemaakt meid!!
Het gaat niet zomaar even en het zal jou kennende wat zweetdruppeltjes hebben gekost, hihii!!

Groetjes weer,
xx Fia

blogvanco zei

En ik zie gewoon een hele mooie kaart, jammer dat ik niet jarig ben :-)

Jola zei

Nou,goed gelukt toch?

Liesbeth zei

Leuk kaartje,
groetjes Liesbeth