maandag 8 augustus 2011

Photochallenge, dag 8, slechte gewoonte

Slechte gewoonte? Euh....heb ik die? Nee toch, maar dan gaat iedereen zijn foto van de dag plaatsen, pinpas (de enige die niet op mij van toepassing is want ik ben best zuinig), snoep, volle scraptafel, stoel vol met kledingstukken en stuk voor stuk zijn deze op mij van toepassing, o help.

Niet opruimen is denk ik mijn grootste slechte gewoonte; ik probeer het weleens maar het lukt me niet, ik kom thuis, schop mijn schoenen uit, hang mijn jas over de stoel, gooi mijn tas op tafel....

Hier mijn foto:

's-Avonds stap ik zo uit mijn sloffen en joggingbroek om er vervolgens de dag er na tegen de avond weer in te stappen, waarom opruimen als je het de volgende dag toch weer nodig hebt? Linksachter zie je nog een stukje van mijn nachtpon en een topje die op een poef liggen te slingeren.




1 opmerking:

Dilly zei

Haha Petra, ik heb het op SSF ook al gezegd maar wat een geweldige foto.