donderdag 15 september 2011

Poëzie Album

Bij scrapsite is er een Poëzie Album swap georganiseerd en ik heb me daarvoor opgegeven. Maar jemig, dat valt nog niet mee (heb er tig grijze haren bij gekregen) Ten eerste de witte achtergrond (een van de voorwaarden) waar ik heel veel moeite mee heb en dan; scrappen of ouderwets? In eerste instantie wilde ik scrappen maar het is toch een ouderwetse uitwerking geworden met een klein beetje scrap. Het versje is een oud versje uit een van mijn poëziealbums geschreven door een tante in 1981 ;-))

En zo zullen er nog veel meer volgen.




2 opmerkingen:

Fia zei

Ohhh ja dit is een hele leuke voor een poesiealbum Petra!
Mooi geschreven met eigen hand....echt heel schattig!!!

xx Fia

blogvanco zei

Dit is gaaf Petra, dit is een "echte", heel leuk ! Kan die van mij voor jou nu ook wel op mijn blog mieteren dan hè?