donderdag 4 maart 2010

Label

Alleen thuis, niets op tv wat ik leuk vind dus maar even aan de scrap gegaan.

Morgen ga ik met een vriendin op ziekenbezoek bij Hilly in een verpleeghuis, wij kennen haar van een teckelforum. Het bezoek is een verrassing, ze weet van niks en ik neem onze teckel mee (honden zijn daar welkom); dat zal ze wel leuk vinden want haar eigen teckel logeert zolang bij een ander forumlid.

Ik heb vandaag namens alle forumleden een heerlijk doosje bonbons gekocht en daar ga ik dit label aanhangen ;-)



En ik mag mee ;-))



Ik moest vanmiddag wel even in bad want ik had op 't land in iets vies liggen rollen en vrouwtje zei dat ik lekker moest ruiken voor Hilly ;-)))

7 opmerkingen:

Fia zei

Wat een leukerdje Petra, helemaal te gek dat je op bezoek gaat ook best spannend hè????

Leuk dat Bea ook mee mag, ik moet lachen om je verhaal en....ruikt ze lekker genoeg?????

Gezellige dag morgen,

Liefs Fia

Dilly zei

Petra, wat een leuk idee. Geweldig dat Bea mee mag, heb je haar noge spediale hondenparfum opgespoten?
Veel plezier morgen!

scrapdictive zei

Als ik heel eerlijk ben zie ik er geen label in, maar wel een heel leuk kaartje.

Leuk dat in dat verpleeghuis ook dieren mogen komen. Is toch een stuk gezelliger.

Ageeth zei

Wat een leuk labeltje! En wat leuk dat de schone bea meemag.
groetjes Ageeth

Esther zei

Leuke tag.. en ze zal er vast en zeker heel er blij mee zijn.

Tineke zei

Wat een lief gebaar Petra en wat een leuke label.

blogvanco zei

Aaaah wat schattig allemaal, zowel de label als Bea, als het verhaal erbij ;)