zondag 10 oktober 2010

Gecrackeleerde Utee techniek

Ik kwam bij Jolanda een geweldig idee tegen over het gebruik van Utee, zij heeft het van Marga die hier een heel duidelijk tutorial over heeft gemaakt.

Uiteraard geen Utee in huis dus besteld bij scrapbookdepot; vandaag maar eens aan de slag gegaan en ik moet zeggen het geeft echt een heel leuk effect. Ook heb ik bij Marga gezien hoe je schaduw rondom je plaatje aanbrengt; ik moet er nog verder op oefenen maar het maakt je plaatje wel verder af vind ik.

Ik plaats hier alleen even het plaatje bewerkt met Utee; het kaartje moet verder nog een verrassing blijven ;-))





6 opmerkingen:

Suzanne zei

Wat een leuk plaatje. Geen idee nog wat utee is, maar dat ga ik nog uitzoeken!

Antwoord op je vraag: Ik gebruik geen doezelaars..ik heb ook watercolours van derwent en niet op terpetinebasis. Just basic dus.

Bianca zei

Wat leuk gedaan!

Fia zei

IK vind het helemaal geweldig lijkt me heel leuk om mee te werken!
Heb er eens van gehoord maar.....snap nog niet helemaal de betekenis??

xx Fia

Hetty zei

Wat is dit super leuk gedaan

gr hetty

blogvanco zei

Ziet er heel mooi uit, maar ik snap ook niet wat utee is, haha sorry hoor :-)

scrapdictive zei

Hij's mooi geworden, Peet.
Leuk om mee te werken, hè?!

Toodles,
Jo